Többet. Kevesebbért. 30% kedvezmény minden ügyviteli termékünkre!*

A sikered nyitja.

MEGÚJUL A KULCS-ÜGYVITEL:ÜGYVITELI MEGOLDÁSOK FELSŐFOKON!

Modern technológiai megoldásokkal fedjük le vállalkozásod üzleti folyamatait A-tól Z-ig. 

*Ajánlataink új program/modul vásárlása esetén érvényesek. Bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra,

valamint hardver vásárlásra nem vonatkoznak. A promóció visszavonásig érvényes.

Ismerd meg a tökéletesített Kulcs-Ügyvitelt!

A legtöbb funkció, a legkevesebb kompromisszummal. 
A Kulcs-Ügyvitel program egy átfogó, moduláris rendszer, amely a kis- és középvállalkozások számára nyújt megoldást a számlázás, készletkezelés és pénzügyi nyilvántartás területén. A szoftver támogatja a jogszabályoknak megfelelő működést és a NAV online számlaletöltést, miközben korlátlan számú felhasználót kezel és számos felhő szolgáltatást kínál. Vállalkozásod életének minden fontos szakaszában ott vagyunk és támogatást nyújtunk.

Magyarországon már 10 000+ cég választotta a Kulcs-Ügyvitelt, hogy hatékonyabbá és pontosabbá tegye üzleti folyamatait, ezzel pénzt és időt takarítva meg vállalkozásának.

Kulcs-Ügyvitel most 30% kedvezménnyel!*

Ne hagyd ki a lehetőséget: most 30% kedvezménnyel* juthatsz hozzá a Kulcs-Ügyvitelhez, amely modernizált működéssel, bővülő online funkciókkal és számos integrációval könnyíti meg a vállalkozásod mindennapi működését. 


Használd ki a kedvezményt, és optimalizáld céged ügyviteli folyamatait a piac egyik vezető megoldásával!

*Ajánlataink új program/modul vásárlása esetén érvényesek. Bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra,

valamint hardver vásárlásra nem vonatkoznak. A promóció visszavonásig érvényes.

Miért a Kulcs-Ügyvitel?

Minden cégméretre

Személyre szabható

Szakértelem

Kifizetődő

Kisvállalkozások induló igényeire vagy középvállalatok komplex folyamataira

Egyszerű bevezetés, könnyedén bővíthető modulokkal

Szakértő ügyfélszolgálat és folyamatos jogszabály frissítések

Akár korlátlan számú felhasználó és felhő szolgáltatások kedvező ár-érték arányban

Igényelj demó verziót ingyenesen!

Kérj visszahívást és igényelj demó verziót!

Érdekel a szoftver, de még nem tudod, pontosan melyik modulokat szeretnéd megvásárolni?


Szeretnél közelebbről megismerni a termékkel? 


Szükséged van egy kis útmutatásra csapatunktól, hogy segítsünk összeállítani a legjobb konstrukciót?  


Igényeld a Kulcs-Ügyvitel demó verzióját, amelyben akár prémium funkciókat is kipróbálhatsz.


A demó verzió a Kulcs-Ügyvitel Prémium csomagot tartalmazza, a tesztelés után szakértőink segítenek kiválasztani a számodra megfelelő csomagot.

Próbáld ki kötelezettségek nélkül ügyviteli csomagunk bemutató változatát! 

Próbáld ki kötelezettségek nélkül ügyviteli csomagunk bemutató változatát! 

ÚJDONSÁGOK A SZOFTVERBEN

A folyamatos fejlődésben hiszünk - immár 35 éve. Ismerd meg modern technológiai tudást és iparági szakértelmet ötvöző újdonságainkat.

ÚJDONSÁGOK A KULCS-ÜGYVITELBEN

E-KERESKEDELMI INTEGRÁCIÓ: egyszerűsítsd mindennapjaidat automatizált megoldásainkkal. 

Webshoppal dolgozol? Fontos számodra a készletek és a számlázás automatizációja?


Ismerd meg                                        modulunkat, amelynek köszönhetően:

készleteid automatikusan szinkronizálódnak

raktáraidat valós időben kezelheted

menedzselhetsz deviza alapú webshopot

UNAS és általános webshop integráció: HAMAROSAN MEGÚJUL!

Bonyolult rendelésfeladási és -követési folyamatok? Erre is van megoldásunk!


A futárszolgálat integrációnak köszönhetően a Foxpost, MPL és GLS rendszerekbe közvetlen API kapcsolaton keresztül továbbítjuk a csomagfeladáshoz szükséges információkat. Ennek köszönhetően már az Ügyviteli szoftverben is nyomon követhető a rendelések kiszállítása. 

ÚJDONSÁGOK A KULCS-ÜGYVITELBEN

TÖRJ AZ ÉRTÉKESÍTÉS CSÚCSÁRA!

Vállalkozásod fő profilja az értékesítés? Kezeld egy helyen, átláthatóan az összes folyamatot, az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig!


Az új Értékesítés támogató modulunkat neked találtuk ki, hogy forradalmasítsa az értékesítési folyamataidat:

Kezeld a megrendeléseket, állíts ki bizonylatokat, kövesd nyomon az ajánlatokat, értékesítési folyamatokat egyetlen, átlátható felületen.


Automatizáld egyszerűen ügyfélkommunikációdat, kezeld zökkenőmentesen az emaileket és a válaszokat.


Alakítsd igényeidnek megfelelően személyreszabható felületünket, így pontosan azokat az információkat láthatod, melyekre neked szükséged van.

ÚJDONSÁGOK A KULCS-ÜGYVITELBEN

ONLINE FUNKCIÓK: kényelmesen, bárhonnan, bármikor

Korszerű online megoldások a desktop funkciókkal tökéletes összhangban.

Ügyvitel Online funkciónk segítségével a kimenő bizonylatok online is kiállíthatóak, illetve az online és a desktopban kiállított bizonylatok (számlák, vevői megrendelések, szállítólevelek, ajánlatok) mindkét felületen egyaránt kezelhetőek.


Az Adatpont segítségével valós időben, bárhonnan hozzáférhetsz a vállalkozásod legfontosabb pénzügyi és adminisztratív adataihoz. A kiegészítő szolgáltatás használata díjmentes, könnyedén össze tudod kapcsolni a már meglévő Kulcs-Ügyvitel szoftvereddel.


A megújult, egyszerűen kezelhető Távszámla funkciónkkal távolról, gyorsan állíthatsz ki számlákat, amelyek azonnal elérhetők és akár qvik-QR kódon keresztül is fizethetők online. Küldetésünk lépést tartani a legfrissebb piaci változásokkal, és szolgáltatásaink közé a legmodernebb megoldásokat beépíteni.


A PSD2 funkciónk lehetővé teszi, hogy a banki tranzakciók automatikusan párosításra kerüljenek a bizonylatokkal, így könnyítve meg a pénzügyi adminisztrációt. HAMAROSAN elérhető!

KIHAGYHATATLAN AJÁNLAT

TÖBBET. KEVESEBBÉRT.

Most 30% kedvezménnyel* juthatsz hozzá bármelyik ügyviteli termékünkhöz. 
Teszteld le kötelezettségek nélkül. 

*Ajánlataink új program/modul vásárlása esetén érvényesek. Bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra,

valamint hardver vásárlásra nem vonatkoznak. A promóció visszavonásig érvényes.

ADATPONT: Kövesd nyomon vállalkozásod pénzügyeit

Az Adatpont lehetővé teszi, hogy vállalkozásod kulcsfontosságú pénzügyi adatait és kimutatásait valós időben, egyszerűen áttekintsd. A programban ráadásul az integrált követeléskezelés és finanszírozás is néhány kattintással, digitálisan elérhető. 


Díjmentesen elérhető irányítópult minden Kulcs-Ügyvitel felhasználónak!

AZ ÖSSZES ÜGYFELÜNK KIEMELT ÜGYFELÜNK

ÚJABB ÉS ÚJABB FEJLESZTÉSEK - A TE SIKERED ÉRDEKÉBEN

35 éve azért dolgozunk, hogy termékeinkkel hozzájáruljunk vállalkozásod sikeréhez. Az egymásra épülő, teljes folyamatokat lefedő megoldások vezérlik gondolkodásunkat. Nézz körül legfrissebb fejlesztéseink között! 

Stabilitás és szakértelem 

A Kulcs-Ügyvitel programot a hazai piacon több, mint 10.000 cég választotta.

Miért válaszda Kulcs-Soft-ot?

Dedikált szakértő támogatás

Szakértő, dedikált ügyfélszolgálatunkon keresztül emailen és telefonon is segítünk ügyfeleinek a zökkenőmentes átállásban. 

35 évvel ezelőtt garázscégként indultunk, mára az ország egyik vezető könyvelési, ügyviteli és bérszámfejtési rendszereket fejlesztő vállalatává váltunk.


A te sikered a mi küldetésünk.

Folyamatos innováció

Modern technológiákat alkalmazunk és folyamatosan fejlesztünk, hogy rendszereink mindig a legfrissebb piaci igényeknek feleljenek meg.

Átfogó megoldások

Rendszereink lefedik a vállalkozásod működéséhez szükséges összes üzleti folyamatot, a számlázástól a készletkezelésig.

Érdekel ügyviteli szoftverünk? 

Próbáld ki a Kulcs-Ügyvitelt, és tapasztald meg, hogyan teheti egyszerűbbé és átláthatóbbá vállalkozásod ügyviteli folyamatait integrált megoldásokkal és bővíthető moduljaival!

Kérdésed van? Ügyfélszolgálat

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Milyen cégeket szolgál ki a Kulcs-Ügyvitel?

A Kulcs-Ügyvitel szoftvert egyéni vállalkozásoktól kezdve a kis- és középvállalkozásokon át a nagyvállalatokig bárki használhatja. 

Hány felhasználó lehet?

A program korlátlan számú felhasználót támogat, így egy licenccel akár minden alkalmazottad használhatja.

Állíthatóak-e a felhasználói jogosultságok?

Igen, a felhasználói jogosultságok teljes mértékben személyre szabhatók. 

Milyen webshop integráció érhető el?

Szoftvereink integrálhatóak a Shoprenterrel és az UNAS-sal, valamint egyedi webshop integráció is elérhető, hogy vállalkozásod igényeihez maximálisan alkalmazkodjunk.

Használható online a szoftver?

Nem, a Kulcs-Ügyvitel nem online alapú, de távoli elérést biztosít meghatározott funkciókra. Külön igényelhető felhő szolgáltatás keretében biztosítunk egy szervert, amely lehetővé teszi, hogy bárhonnan elérhesd a rendszert.

Milyen gyorsan lehet bevezetni a Kulcs-Ügyvitelt?

A bevezetés általában néhány hét alatt megvalósítható. A szoftver vásárlása után adatbetöltés, oktatás és szakértő konzultáció következik. Ügyfélszolgálatunk végig rendelkezésre áll, és később is bármikor segítséget nyújt.

Milyen támogatást nyújt az ügyfélszolgálat? 

Az ügyfélszolgálat telefonon és e-mailben egyaránt elérhető, és szakértő támogatást és személyre szabott tanácsadást nyújt minden felmerülő kérdésben.

Hogyan történik az árazás?

Az árazás írásos árajánlat alapján történik, amelyet az ügyfél igényei és a szükséges funkcionalitás alapján határozunk meg. Az árajánlat kéréséhez vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, vagy töltsd ki a demó igénylő űrlapot a weboldalunkon.

Kérdésed van? Ügyfélszolgálat

Díjaink, eredményeink, amikre büszkék vagyunk: