This website uses cookies that are necessary to deliver an enjoyable experience and ensure
its correct functionality and cannot be turned off. Optional cookies are used to improve the page with analytics, by
clicking “Yes, I accept” you consent to this use of cookies. Learn more
Többet. Kevesebbért. 30% kedvezmény minden ügyviteli termékünkre!*
*Ajánlataink új program/modul vásárlása esetén érvényesek. Bővítésre, online termékekre,
felhő szolgáltatásra, valamint hardver vásárlásra nem vonatkoznak. A promóció visszavonásig érvényes.
Ismerd meg a tökéletesített Kulcs-Ügyvitelt!
A legtöbb funkció, a legkevesebb kompromisszummal. A Kulcs-Ügyvitel program egy átfogó, moduláris rendszer, amely a kis- és középvállalkozások számára nyújt megoldást a számlázás, készletkezelés és pénzügyi nyilvántartás területén. A szoftver támogatja a jogszabályoknak megfelelő működést és a NAV online számlaletöltést, miközben korlátlan számú felhasználót kezel és számos felhő szolgáltatást kínál. Vállalkozásod életének minden fontos szakaszában ott vagyunk és támogatást nyújtunk.
Magyarországon már 10 000+ cég választotta a Kulcs-Ügyvitelt, hogy hatékonyabbá és pontosabbá tegye üzleti folyamatait, ezzel pénzt és időt takarítva meg vállalkozásának.
Ne hagyd ki a lehetőséget: most 30% kedvezménnyel* juthatsz hozzá a Kulcs-Ügyvitelhez, amely modernizált működéssel, bővülő online funkciókkal és számos integrációval könnyíti meg a vállalkozásod mindennapi működését.
Használd ki a kedvezményt, és optimalizáld céged ügyviteli folyamatait a piac egyik vezető megoldásával!
Webshoppal dolgozol? Fontos számodra a készletek és a számlázás automatizációja?
Ismerd meg modulunkat, amelynek köszönhetően:
készleteid automatikusan szinkronizálódnak
raktáraidat valós időben kezelheted
menedzselhetsz deviza alapú webshopot
UNAS és általános webshop integráció: HAMAROSAN MEGÚJUL!
Bonyolult rendelésfeladási és -követési folyamatok? Erre is van megoldásunk!
A futárszolgálat integrációnak köszönhetően a Foxpost, MPL és GLS rendszerekbe közvetlen API kapcsolaton keresztül továbbítjuk a csomagfeladáshoz szükséges információkat. Ennek köszönhetően már az Ügyviteli szoftverben is nyomon követhető a rendelések kiszállítása.
ÚJDONSÁGOK A KULCS-ÜGYVITELBEN
TÖRJ AZ ÉRTÉKESÍTÉS CSÚCSÁRA!
Vállalkozásod fő profilja az értékesítés? Kezeld egy helyen, átláthatóan az összes folyamatot, az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig!
Az új Értékesítés támogató modulunkat neked találtuk ki, hogy forradalmasítsa az értékesítési folyamataidat:
Kezeld a megrendeléseket, állíts ki bizonylatokat, kövesd nyomon az ajánlatokat, értékesítési folyamatokat egyetlen, átlátható felületen.
Automatizáld egyszerűen ügyfélkommunikációdat, kezeld zökkenőmentesen az emaileket és a válaszokat.
Alakítsd igényeidnek megfelelően személyreszabható felületünket, így pontosan azokat az információkat láthatod, melyekre neked szükséged van.
ÚJDONSÁGOK A KULCS-ÜGYVITELBEN
ONLINE FUNKCIÓK: kényelmesen, bárhonnan, bármikor
Korszerű online megoldások a desktop funkciókkal tökéletes összhangban.
Ügyvitel Online funkciónk segítségével a kimenő bizonylatok online is kiállíthatóak, illetve az online és a desktopban kiállított bizonylatok (számlák, vevői megrendelések, szállítólevelek, ajánlatok) mindkét felületen egyaránt kezelhetőek.
Az Adatpont segítségével valós időben, bárhonnan hozzáférhetsz a vállalkozásod legfontosabb pénzügyi és adminisztratív adataihoz. A kiegészítő szolgáltatás használata díjmentes, könnyedén össze tudod kapcsolni a már meglévő Kulcs-Ügyvitel szoftvereddel.
A megújult, egyszerűen kezelhető Távszámla funkciónkkal távolról, gyorsan állíthatsz ki számlákat, amelyek azonnal elérhetők és akár qvik-QR kódon keresztül is fizethetők online. Küldetésünk lépést tartani a legfrissebb piaci változásokkal, és szolgáltatásaink közé a legmodernebb megoldásokat beépíteni.
A PSD2 funkciónk lehetővé teszi, hogy a banki tranzakciók automatikusan párosításra kerüljenek a bizonylatokkal, így könnyítve meg a pénzügyi adminisztrációt. HAMAROSAN elérhető!
KIHAGYHATATLAN AJÁNLAT
TÖBBET. KEVESEBBÉRT.
Most 30% kedvezménnyel* juthatsz hozzá bármelyik ügyviteli termékünkhöz. Teszteld le kötelezettségek nélkül.
Az Adatpont lehetővé teszi, hogy vállalkozásod kulcsfontosságú pénzügyi adatait és kimutatásait valós időben, egyszerűen áttekintsd. A programban ráadásul az integrált követeléskezelés és finanszírozás is néhány kattintással, digitálisan elérhető.
Díjmentesen elérhető irányítópult minden Kulcs-Ügyvitel felhasználónak!
AZ ÖSSZES ÜGYFELÜNK KIEMELT ÜGYFELÜNK
ÚJABB ÉS ÚJABB FEJLESZTÉSEK - A TE SIKERED ÉRDEKÉBEN
35 éve azért dolgozunk, hogy termékeinkkel hozzájáruljunk vállalkozásod sikeréhez. Az egymásra épülő, teljes folyamatokat lefedő megoldások vezérlik gondolkodásunkat. Nézz körül legfrissebb fejlesztéseink között!
A Kulcs-Ügyvitel programot a hazai piacon több, mint 10.000 cég választotta.
Miért válaszda Kulcs-Soft-ot?
Dedikált szakértő támogatás
Szakértő, dedikált ügyfélszolgálatunkon keresztül emailen és telefonon is segítünk ügyfeleinek a zökkenőmentes átállásban.
35 évvel ezelőtt garázscégként indultunk, mára az ország egyik vezető könyvelési, ügyviteli és bérszámfejtési rendszereket fejlesztő vállalatává váltunk.
A te sikered a mi küldetésünk.
Folyamatos innováció
Modern technológiákat alkalmazunk és folyamatosan fejlesztünk, hogy rendszereink mindig a legfrissebb piaci igényeknek feleljenek meg.
Átfogó megoldások
Rendszereink lefedik a vállalkozásod működéséhez szükséges összes üzleti folyamatot, a számlázástól a készletkezelésig.
Érdekel ügyviteli szoftverünk?
Próbáld ki a Kulcs-Ügyvitelt, és tapasztald meg, hogyan teheti egyszerűbbé és átláthatóbbá vállalkozásod ügyviteli folyamatait integrált megoldásokkal és bővíthető moduljaival!
A Kulcs-Ügyvitel szoftvert egyéni vállalkozásoktól kezdve a kis- és középvállalkozásokon át a nagyvállalatokig bárki használhatja.
Hány felhasználó lehet?
A program korlátlan számú felhasználót támogat, így egy licenccel akár minden alkalmazottad használhatja.
Állíthatóak-e a felhasználói jogosultságok?
Igen, a felhasználói jogosultságok teljes mértékben személyre szabhatók.
Milyen webshop integráció érhető el?
Szoftvereink integrálhatóak a Shoprenterrel és az UNAS-sal, valamint egyedi webshop integráció is elérhető, hogy vállalkozásod igényeihez maximálisan alkalmazkodjunk.
Használható online a szoftver?
Nem, a Kulcs-Ügyvitel nem online alapú, de távoli elérést biztosít meghatározott funkciókra. Külön igényelhető felhő szolgáltatás keretében biztosítunk egy szervert, amely lehetővé teszi, hogy bárhonnan elérhesd a rendszert.
Milyen gyorsan lehet bevezetni a Kulcs-Ügyvitelt?
A bevezetés általában néhány hét alatt megvalósítható. A szoftver vásárlása után adatbetöltés, oktatás és szakértő konzultáció következik. Ügyfélszolgálatunk végig rendelkezésre áll, és később is bármikor segítséget nyújt.
Milyen támogatást nyújt az ügyfélszolgálat?
Az ügyfélszolgálat telefonon és e-mailben egyaránt elérhető, és szakértő támogatást és személyre szabott tanácsadást nyújt minden felmerülő kérdésben.
Hogyan történik az árazás?
Az árazás írásos árajánlat alapján történik, amelyet az ügyfél igényei és a szükséges funkcionalitás alapján határozunk meg. Az árajánlat kéréséhez vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, vagy töltsd ki a demó igénylő űrlapot a weboldalunkon.