*Ajánlataink új program/modul vásárlása esetén érvényesek. Bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra,
valamint hardver vásárlásra nem vonatkoznak. A promóció visszavonásig érvényes.
Ismerd meg a tökéletesített Kulcs-Ügyvitelt!
A legtöbb funkció, a legkevesebb kompromisszummal. A Kulcs-Ügyvitel program egy átfogó, moduláris rendszer, amely a kis- és középvállalkozások számára nyújt megoldást a számlázás, készletkezelés és pénzügyi nyilvántartás területén. A szoftver támogatja a jogszabályoknak megfelelő működést és a NAV online számlaletöltést, miközben korlátlan számú felhasználót kezel és számos felhő szolgáltatást kínál. Vállalkozásod életének minden fontos szakaszában ott vagyunk és támogatást nyújtunk.
Magyarországon már 10 000+ cég választotta a Kulcs-Ügyvitelt, hogy hatékonyabbá és pontosabbá tegye üzleti folyamatait, ezzel pénzt és időt takarítva meg vállalkozásának.
Ne hagyd ki a lehetőséget: most 30% kedvezménnyel* juthatsz hozzá a Kulcs-Ügyvitelhez, amely modernizált működéssel, bővülő online funkciókkal és számos integrációval könnyíti meg a vállalkozásod mindennapi működését.
Használd ki a kedvezményt, és optimalizáld céged ügyviteli folyamatait a piac egyik vezető megoldásával!
Webshoppal dolgozol? Fontos számodra a készletek és a számlázás automatizációja?
Ismerd meg modulunkat, amelynek köszönhetően:
készleteid automatikusan szinkronizálódnak
raktáraidat valós időben kezelheted
menedzselhetsz deviza alapú webshopot
UNAS és általános webshop integráció: HAMAROSAN MEGÚJUL!
Bonyolult rendelésfeladási és -követési folyamatok? Erre is van megoldásunk!
A futárszolgálat integrációnak köszönhetően a Foxpost, MPL és GLS rendszerekbe közvetlen API kapcsolaton keresztül továbbítjuk a csomagfeladáshoz szükséges információkat. Ennek köszönhetően már az Ügyviteli szoftverben is nyomon követhető a rendelések kiszállítása.
ÚJDONSÁGOK A KULCS-ÜGYVITELBEN
TÖRJ AZ ÉRTÉKESÍTÉS CSÚCSÁRA!
Vállalkozásod fő profilja az értékesítés? Kezeld egy helyen, átláthatóan az összes folyamatot, az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig!
Az új Értékesítés támogató modulunkat neked találtuk ki, hogy forradalmasítsa az értékesítési folyamataidat:
Kezeld a megrendeléseket, állíts ki bizonylatokat, kövesd nyomon az ajánlatokat, értékesítési folyamatokat egyetlen, átlátható felületen.
Automatizáld egyszerűen ügyfélkommunikációdat, kezeld zökkenőmentesen az emaileket és a válaszokat.
Alakítsd igényeidnek megfelelően személyreszabható felületünket, így pontosan azokat az információkat láthatod, melyekre neked szükséged van.
ÚJDONSÁGOK A KULCS-ÜGYVITELBEN
ONLINE FUNKCIÓK: kényelmesen, bárhonnan, bármikor
Korszerű online megoldások a desktop funkciókkal tökéletes összhangban.
Ügyvitel Online funkciónk segítségével a kimenő bizonylatok online is kiállíthatóak, illetve az online és a desktopban kiállított bizonylatok (számlák, vevői megrendelések, szállítólevelek, ajánlatok) mindkét felületen egyaránt kezelhetőek.
Az Adatpont segítségével valós időben, bárhonnan hozzáférhetsz a vállalkozásod legfontosabb pénzügyi és adminisztratív adataihoz. A kiegészítő szolgáltatás használata díjmentes, könnyedén össze tudod kapcsolni a már meglévő Kulcs-Ügyvitel szoftvereddel.
A megújult, egyszerűen kezelhető Távszámla funkciónkkal távolról, gyorsan állíthatsz ki számlákat, amelyek azonnal elérhetők és akár qvik-QR kódon keresztül is fizethetők online. Küldetésünk lépést tartani a legfrissebb piaci változásokkal, és szolgáltatásaink közé a legmodernebb megoldásokat beépíteni.
A PSD2 funkciónk lehetővé teszi, hogy a banki tranzakciók automatikusan párosításra kerüljenek a bizonylatokkal, így könnyítve meg a pénzügyi adminisztrációt. HAMAROSAN elérhető!
KIHAGYHATATLAN AJÁNLAT
TÖBBET. KEVESEBBÉRT.
Most 30% kedvezménnyel* juthatsz hozzá bármelyik ügyviteli termékünkhöz. Teszteld le kötelezettségek nélkül.
Az Adatpont lehetővé teszi, hogy vállalkozásod kulcsfontosságú pénzügyi adatait és kimutatásait valós időben, egyszerűen áttekintsd. A programban ráadásul az integrált követeléskezelés és finanszírozás is néhány kattintással, digitálisan elérhető.
Díjmentesen elérhető irányítópult minden Kulcs-Ügyvitel felhasználónak!
AZ ÖSSZES ÜGYFELÜNK KIEMELT ÜGYFELÜNK
ÚJABB ÉS ÚJABB FEJLESZTÉSEK - A TE SIKERED ÉRDEKÉBEN
35 éve azért dolgozunk, hogy termékeinkkel hozzájáruljunk vállalkozásod sikeréhez. Az egymásra épülő, teljes folyamatokat lefedő megoldások vezérlik gondolkodásunkat. Nézz körül legfrissebb fejlesztéseink között!
A Kulcs-Ügyvitel programot a hazai piacon több, mint 10.000 cég választotta.
Miért válaszda Kulcs-Soft-ot?
Dedikált szakértő támogatás
Szakértő, dedikált ügyfélszolgálatunkon keresztül emailen és telefonon is segítünk ügyfeleinek a zökkenőmentes átállásban.
35 évvel ezelőtt garázscégként indultunk, mára az ország egyik vezető könyvelési, ügyviteli és bérszámfejtési rendszereket fejlesztő vállalatává váltunk.
A te sikered a mi küldetésünk.
Folyamatos innováció
Modern technológiákat alkalmazunk és folyamatosan fejlesztünk, hogy rendszereink mindig a legfrissebb piaci igényeknek feleljenek meg.
Átfogó megoldások
Rendszereink lefedik a vállalkozásod működéséhez szükséges összes üzleti folyamatot, a számlázástól a készletkezelésig.
Érdekel ügyviteli szoftverünk?
Próbáld ki a Kulcs-Ügyvitelt, és tapasztald meg, hogyan teheti egyszerűbbé és átláthatóbbá vállalkozásod ügyviteli folyamatait integrált megoldásokkal és bővíthető moduljaival!
A Kulcs-Ügyvitel szoftvert egyéni vállalkozásoktól kezdve a kis- és középvállalkozásokon át a nagyvállalatokig bárki használhatja.
Hány felhasználó lehet?
A program korlátlan számú felhasználót támogat, így egy licenccel akár minden alkalmazottad használhatja.
Állíthatóak-e a felhasználói jogosultságok?
Igen, a felhasználói jogosultságok teljes mértékben személyre szabhatók.
Milyen webshop integráció érhető el?
Szoftvereink integrálhatóak a Shoprenterrel és az UNAS-sal, valamint egyedi webshop integráció is elérhető, hogy vállalkozásod igényeihez maximálisan alkalmazkodjunk.
Használható online a szoftver?
Nem, a Kulcs-Ügyvitel nem online alapú, de távoli elérést biztosít meghatározott funkciókra. Külön igényelhető felhő szolgáltatás keretében biztosítunk egy szervert, amely lehetővé teszi, hogy bárhonnan elérhesd a rendszert.
Milyen gyorsan lehet bevezetni a Kulcs-Ügyvitelt?
A bevezetés általában néhány hét alatt megvalósítható. A szoftver vásárlása után adatbetöltés, oktatás és szakértő konzultáció következik. Ügyfélszolgálatunk végig rendelkezésre áll, és később is bármikor segítséget nyújt.
Milyen támogatást nyújt az ügyfélszolgálat?
Az ügyfélszolgálat telefonon és e-mailben egyaránt elérhető, és szakértő támogatást és személyre szabott tanácsadást nyújt minden felmerülő kérdésben.
Hogyan történik az árazás?
Az árazás írásos árajánlat alapján történik, amelyet az ügyfél igényei és a szükséges funkcionalitás alapján határozunk meg. Az árajánlat kéréséhez vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, vagy töltsd ki a demó igénylő űrlapot a weboldalunkon.