This website uses cookies that are necessary to deliver an enjoyable experience and ensure
its correct functionality and cannot be turned off. Optional cookies are used to improve the page with analytics, by
clicking “Yes, I accept” you consent to this use of cookies. Learn more
* A 35% kedvezmény új program/modul vásárlása esetén érvényes. Bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra, valamint hardver vásárlásra nem vonatkozik. Az ajánlat nem vonható össze az online termékre, Kulcs Flow-ra adott külön kedvezménykódokkal. A promóció 2026.02.28-ig érvényes.
Ismerd meg a tökéletesített Kulcs-Ügyvitelt!
A legtöbb funkció, a legkevesebb kompromisszummal. A Kulcs-Ügyvitel program egy átfogó, moduláris rendszer, amely a kis- és középvállalkozások számára nyújt megoldást a számlázás, készletkezelés és pénzügyi nyilvántartások területén. A szoftver támogatja a jogszabályoknak megfelelő működést és a NAV online számlaletöltést, miközben korlátlan számú felhasználót kezel és számos felhő szolgáltatást kínál. Vállalkozásod életének minden fontos szakaszában ott vagyunk és támogatást nyújtunk.
Magyarországon már 10 000+ cég választotta a Kulcs-Ügyvitelt, hogy hatékonyabbá és pontosabbá tegye üzleti folyamatait, ezzel pénzt és időt takarítva meg vállalkozásának.
Ne hagyd ki a lehetőséget: most 35% kedvezménnyel* juthatsz hozzá a Kulcs-Ügyvitelhez, amely modernizált működéssel, bővülő online funkciókkal és számos integrációval könnyíti meg a vállalkozásod mindennapi működését.
Használd ki a kedvezményt, és optimalizáld céged ügyviteli folyamatait a piac egyik vezető megoldásával!
* A 35% kedvezmény új program/modul vásárlása esetén érvényes. Bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra, valamint hardver vásárlásra nem vonatkozik. Az ajánlat nem vonható össze az online termékre, Kulcs Flow-ra adott külön kedvezménykódokkal. A promóció 2026.02.28-ig érvényes.
Miért a Kulcs-Ügyvitel?
Minden cégmérethez!
Futtatási mód
Szakértelem
Támogatás
Skálázhatóság funkcionalitásban és létszámban is
Lokálisan vagy felhőben? Te döntesz!
Ügyvitel szakértői tanácsadás vásárlás előtt
Szakmai ügyfélszolgálat telefonon és e-mailben is
Igényelj demó verziót ingyenesen!
Kérj visszahívást és igényelj demó verziót!
Érdekel a szoftver, de még nem tudod, pontosan melyik modulokat szeretnéd megvásárolni?
Szeretnél közelebbről megismerni a termékkel?
Szükséged van egy kis útmutatásra csapatunktól, hogy segítsünk összeállítani a legjobb konstrukciót?
Igényeld a Kulcs-Ügyvitel demó verzióját, amelyben akár prémium funkciókat is kipróbálhatsz.
A demó verzió a Kulcs-Ügyvitel Prémium csomagot tartalmazza, a tesztelés után szakértőink segítenek kiválasztani a számodra megfelelő csomagot.
Próbáld ki kötelezettségek nélkül ügyviteli csomagunk bemutató változatát!
Próbáld ki kötelezettségek nélkül ügyviteli csomagunk bemutató változatát!
Webshoppal dolgozol? Fontos számodra a készletek és a számlázás automatizációja?
Ismerd meg modulunkat, amelynek köszönhetően:
készleteid automatikusan szinkronizálódnak
raktáraidat valós időben kezelheted
menedzselhetsz deviza alapú webshopot
UNAS és általános webshop integráció: HAMAROSAN MEGÚJUL!
Bonyolult rendelésfeladási és -követési folyamatok? Erre is van megoldásunk!
A futárszolgálat integrációnak köszönhetően a Foxpost, MPL és GLS rendszerekbe közvetlen API kapcsolaton keresztül továbbítjuk a csomagfeladáshoz szükséges információkat. Ennek köszönhetően már az Ügyviteli szoftverben is nyomon követhető a rendelések kiszállítása.
KIHAGYHATATLAN AJÁNLAT
TÖBBET, KEVESEBBÉRT.
Most 35% kedvezménnyel* a Kulcs-Ügyvitel termékünkhöz. Teszteld le kötelezettségek nélkül!
* A 35% kedvezmény új program/modul vásárlása esetén érvényes. Bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra, valamint hardver vásárlásra nem vonatkozik. Az ajánlat nem vonható össze az online termékre, Kulcs Flow-ra adott külön kedvezménykódokkal. A promóció 2026.02.28-ig érvényes.
Stabilitás és szakértelem
A Kulcs-Ügyvitel programot a hazai piacon több, mint 10.000 cég választotta.
Miért válaszda Kulcs-Softot?
Dedikált szakértő támogatás
Szakértő, dedikált ügyfélszolgálatunkon keresztül emailen és telefonon is segítünk ügyfeleinek a zökkenőmentes átállásban.
35 évvel ezelőtt garázscégként indultunk, mára az ország egyik vezető könyvelési, ügyviteli és bérszámfejtési rendszereket fejlesztő vállalatává váltunk.
A te sikered a mi küldetésünk.
Folyamatos innováció
Modern technológiákat alkalmazunk és folyamatosan fejlesztünk, hogy rendszereink mindig a legfrissebb piaci igényeknek feleljenek meg.
Átfogó megoldások
Rendszereink lefedik a vállalkozásod működéséhez szükséges összes üzleti folyamatot, a számlázástól a készletkezelésig.
Érdekel ügyviteli szoftverünk?
Próbáld ki a Kulcs-Ügyvitelt és tapasztald meg, hogyan teheti egyszerűbbé és átláthatóbbá vállalkozásod ügyviteli folyamatait integrált megoldásokkal és bővíthető moduljaival!
A Kulcs-Ügyvitel szoftvert egyéni vállalkozásoktól kezdve a kis- és középvállalkozásokon át a nagyvállalatokig bárki használhatja.
Hány felhasználó lehet?
A program korlátlan számú felhasználót támogat, így egy licenccel akár minden alkalmazottad használhatja.
Állíthatóak-e a felhasználói jogosultságok?
Igen, a felhasználói jogosultságok teljes mértékben személyre szabhatók.
Milyen webshop integráció érhető el?
Szoftvereink integrálhatóak a Shoprenterrel és az UNAS-sal, valamint egyedi webshop integráció is elérhető, hogy vállalkozásod igényeihez maximálisan alkalmazkodjunk.
Használható online a szoftver?
Igen. Maga a Kulcs-Ügyvitel lokálisan telepíthető szoftver, de számos funkciójához eleve távoli elérést is biztosít. A teljes online működéshez külön igényelhető felhő szolgáltatást biztosítunk, amely lehetővé teszi, hogy bárhonnan elérhesd a rendszert.
Milyen gyorsan lehet bevezetni a Kulcs-Ügyvitelt?
A bevezetés általában néhány hét alatt megvalósítható. A szoftver vásárlása után adatbetöltés, oktatás és szakértő konzultáció következik. Ügyfélszolgálatunk végig rendelkezésre áll, és később is bármikor segítséget nyújt. Komplexebb bevezetéseknél a rendszer céges működésre szabását vagy a cég folyamatainak a rendszerhez illesztését is tudjuk támogatni.
Milyen támogatást nyújt az ügyfélszolgálat?
Az ügyfélszolgálat telefonon és e-mailben egyaránt elérhető, és szakértő támogatást és személyre szabott tanácsadást nyújt minden felmerülő kérdésben.
Hogyan történik az árazás?
Az árazás írásos árajánlat alapján történik, amelyet az ügyfél igényei és a szükséges funkcionalitás alapján határozunk meg. Az árajánlat kéréséhez vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, vagy töltsd ki a demó igénylő űrlapot a weboldalunkon.