Jelentkezzen, hogy kiemelten kezeljük cégének ügyeit.
PRÉMIUM TÁMOGATÁS ÜGYFELEINKNEK!
Amennyiben szolgáltatásunkat választja, ott leszünk mindig, ha kérdése lesz. Minden váratlan vagy bonyolult helyzetet megoldunk.
Prémium szolgáltatásunk tartalmazza...
(AKÁR EGYEDI IGÉNYEKRE SZABVA)
DEDIKÁLT SZAKÉRTŐI KAPCSOLATTARTÓ
Minden esetben magas színvonalú szakmai háttérrel rendelkező dedikált szakértőket biztosítunk mobiltelefonos elérhetőséggel. Szakértőnk maximum 30 ügyfelet láthat el.
NAPRAKÉSZ INFORMÁCIÓK BIZTOSÍTÁSA
Az Ön szakértője naprakész információkkal rendelkezik a cégéről, folyamatban lévő témáiról, így gyors egyeztetést követően hatékony megoldással szolgál minden felmerülő kérdéssel kapcsolatban.
SZEMÉLYES KONZULTÁCIÓ
Személyes konzultáció székházunkban, vagy problémamegoldás, mentésvizsgálat távasztalos szolgáltatás keretében, havonta maximum 2 óra időtartamban. (A fel nem használt keret a következő hónapra nem átvihető)
KÖZVETLEN TÁJÉKOZTATÁS
Minden verziókiadás előtt közvetlen tájékoztatást nyújtunk a várható változásokról. Segítünk megismerni az újdonságokat.
20% ÁLTALÁNOS KEDVEZMÉNY
20% kedvezményt biztosítunk új Kulcs-Soft termék vásárlásra, bővítésre, szolgáltatásra és supportra. (Kivéve: kiszállásra, hardverre és felhőre. Supportra a 20%-os kedvezmény CSAK éves előfizetés esetén érhető el.)
RÉSZVÉTEL KULCS-AKADÉMIA OKTATÁSON
Adott termékcsoporttal kapcsolatosan - havonta egy akadémián egy főre biztosítunk részvétel.