Telephelyeken, városokon átívelő kommunikáció!

ÖNKISZOLGÁLÓ HR MODUL

Home office, távmunka? Új fejlesztésünkkel így sem lesz kihívás az adminisztráció és még a papírmunkával járó költségeken is spórolhat!

Egyszerű, átlátható kommunikáció

Webes megoldásunk lehetővé teszi akár az egész országon átívelő adminisztrációt.

Elektronikus nyomtatványok megtekintése, letöltése

Adóelőleg-nyilatkozatok beküldése

Dolgozói adatok megtekintése és ezek módosítása

Mindezek kezelése humánerőforrás oldalról

Szervezeti ábrával kiegészülve

Kulcs-Bér programmal integrált modul

Önkiszolgáló HR portálunk szorosan együttműködik a Kulcs-Soft bérprogramjaival. A dolgozói adatok gyorsan és egyszerűen szinkronizálhatók, ezzel is időt spórolva, valamint elkerülve a manuális rögzítéssel járó esetleges hibákat.

Nem rendelkezik még Kulcs-Bér programmal? Kollégáink személyre szabott, a vállalkozása igényeire hangolt ajánlattal várják. Érdeklődjön a +36 1 336 5300-ás telefonszámon.

Bárhol, bármikor elérhető online

A dolgozók online, akár otthonról is intézhetik az adminisztrációt, mindössze internetre és egy erre alkalmas eszközre (számítógép, laptop stb.) van szükség.


A nap bármely pontján, a hét bármely napján elérhető HR modulunk, így mindenki talál megfelelő időpontot az "papírmunka" elvégzésére.

Hogyan működik a gyakorlatban?

Érdekli a HR modul? Töltse ki űrlapunkat. kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!