
ÖNKISZOLGÁLÓ HR MODUL
Home office, távmunka? Új fejlesztésünkkel így sem lesz kihívás az adminisztráció és még a papírmunkával járó költségeken is spórolhat!
Egyszerű, átlátható kommunikáció
Webes megoldásunk lehetővé teszi akár az egész országon átívelő adminisztrációt.
Elektronikus nyomtatványok megtekintése, letöltése
Adóelőleg-nyilatkozatok beküldése
Dolgozói adatok megtekintése és ezek módosítása
Mindezek kezelése humánerőforrás oldalról

Szervezeti ábrával kiegészülve
Kulcs-Bér programmal integrált modul
Önkiszolgáló HR portálunk szorosan együttműködik a Kulcs-Soft bérprogramjaival. A dolgozói adatok gyorsan és egyszerűen szinkronizálhatók, ezzel is időt spórolva, valamint elkerülve a manuális rögzítéssel járó esetleges hibákat.
Nem rendelkezik még Kulcs-Bér programmal? Kollégáink személyre szabott, a vállalkozása igényeire hangolt ajánlattal várják. Érdeklődjön a +36 1 336 5300-ás telefonszámon.

Bárhol, bármikor elérhető online
A dolgozók online, akár otthonról is intézhetik az adminisztrációt, mindössze internetre és egy erre alkalmas eszközre (számítógép, laptop stb.) van szükség.
A nap bármely pontján, a hét bármely napján elérhető HR modulunk, így mindenki talál megfelelő időpontot az "papírmunka" elvégzésére.