Professzionális megoldás e-kereskedőknek

A Kulcs-Soft a Shoprenterrel együttműködve létrehozta a két rendszer közötti 2.0-ás integrációt, amely minden eddiginél több előnyt kínál a webáruház üzemeltetőknek! 

Miért éri meg összekötni a webshopodat ügyviteli rendszerrel? 

A webshop és az ügyviteli rendszer összekötése számos előnnyel jár. Pontosabb képet kaphatsz vevőid vásárlási szokásairól, optimalizálhatod árukészletedet, több webshop esetén pedig webáruházanként egyedi értékesítési folyamatokat alakíthatsz ki. 

Mit tud a Kulcs-Ügyvitel Shoprenter 2.0 integrációja?

Készletszinkron

A Kulcs-Ügyvitel szinkronizálja a különböző webshopok és a bolti készletek mozgásait, így minden felületen az aktuális készletinformáció áll rendelkezésre.

Több webshop kezelés 

Több webshop üzemeltetése esetén beállítható, hogy melyik termék, melyik webshopban, milyen áron legyen elérhető. 

Automatikus számlázás

Igény esetén beállítható, hogy a webshopon leadott rendelések azonnal számlázásra kerüljenek.

Futárcég integrációk (Foxpost, GLS)  

A futárszolgálat integrációnak köszönhetően a Foxpost és GLS rendszerekbe közvetlen API kapcsolaton keresztül továbbítjuk a csomagfeladáshoz szükséges információkat.

Nemzetközi e-kereskedelem (OSS) 

EU-tagországokba történő B2C értékesítés esetén a rendszer automatikusan feladja az áfa elszámoláshoz szükséges adatokat az OSS Egyablakos rendszerbe.  

B2B partner kezelés 

Üzleti ügyfeleknek lehetőség van külön ügyfélfiókot létrehozni. Partnerenként vagy ügyfélkategóriánként egyedi az árkezelés. 

Statisztikák 

A webáruházak sikerességét érdemes több kimutatáson keresztül vizsgálni, a Kulcs-Ügyvitelben az online értékesítés kapcsán is elérhetőek a legfontosabb kereskedelmi riportok, mint például az Árrés, Vevői forgalmi lista, Vevői rendelés összesítő, Szállítói forgalmi lista, Szállítói rendelés összesítő, Kintlévőségi lista és a Logisztikai jelentés. 

Milyen további előnyei vannak a Kulcs-Ügyvitelnek?

Kérj visszahívást és igényelj demó verziót!

Beszállítói rendelések kezelése

Göngyöleg kezelés (DRS)

Leltár funkció

Termék életút

Készlet történet

Próbáld ki kötelezettségek nélkül ügyviteli csomagunk bemutató változatát! 

Kulcs-Ügyvitel most 30% kedvezménnyel!*

Ne hagyd ki a lehetőséget: most 30% kedvezménnyel* juthatsz hozzá a Kulcs-Ügyvitelhez, amely modernizált működéssel, bővülő online funkciókkal és számos integrációval könnyíti meg a vállalkozásod mindennapi működését. 


Használd ki a kedvezményt, és optimalizáld céged ügyviteli folyamatait a piac egyik vezető megoldásával!

*Ajánlataink új program/modul vásárlása esetén érvényesek. Bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra,

valamint hardver vásárlásra nem vonatkoznak. A promóció visszavonásig érvényes.

Ügyfeleink 92%-a évről évre megújítja előfizetését

Akik már bizalmat szavaztak nekünk:

Minek köszönhetjük ügyfeleink immár több, mint 35 éves megtisztelő bizalmát?

Ügyfélszolgálat

Jogszabályok követése

Prémium szolgáltatások

Nálunk dolgoznak szakmailag a legfelkészültebb és legtapasztaltabb kollégák, akik minden munkanapon 8:30 - 17:00-ig várják a hívásokat.


Díjmentes ügyfélszolgálatunk segít a termék bevezetésében, használatában és minden felmerülő kérdésben.

Jól tudhatod, hogy a programokat érintő jogszabályok akár hétről-hétre változhatnak. Szoftvereinket ezekre már hatályba lépés előtt felkészítjük.


Ezek mellett számos új funkciót fejlesztünk ügyfeleink javaslatai alapján is.

Magas színvonalú szakmai háttérrel rendelkező dedikált kapcsolattartót biztosítunk, aki naprakész információkkal lát el. Díjmentes konzultáción vehetsz részt, általános 20%-os kedvezményt biztosítunk, illetve ingyenessé teszünk havonta egy Akadémiát.*

*A tájékoztatás nem teljeskörű.

Díjaink, eredményeink, amikre büszkék vagyunk: